Farligt på Stenkastet

Igår när vi låg i mitt gamla rum där jag sovit en miljard gånger utan problem hände något. Tre skott hördes och efter det gick allting utför. Jag hörde någon som försökte bryta sig in, en galen pistolman som gick från hus till hus tolkade jag det som. Jag hörde arga mobbar, folk som gick från hus till hus och lemlästade folk kanske? Till slut sa Sambon irriterat till mig att gå och lägga mig och i min utmattning somnade jag.

Dagen efter får jag veta att grannarna här ute har haft kräftskiva och skjutit raketer. Den "arga mobben" var väl glada och förfriskade människa med magen full av kräftor. Nä nu blir det skärpning!

"Jag ska aldrig läsa en deckare igen i hela mitt liv" tänkte jag igår när jag låg sömnlös.

Kommentarer
Postat av: Naomi

Nominera dig själv eller någon annans blogg du tycker om som Veckans blogg v.34! Nominering fram till midnatt.



http://blogg.ungamammor.com/2008/august/nominering-for-vecka-34.html

2008-08-17 @ 09:22:24
URL: http://blogg.ungamammor.com
Postat av: Elin i Björken

Men det var väl ingenting mot de farliga grävlingarna vi mötte på promenaden?

2008-08-17 @ 13:53:23
URL: http://stenkastet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

 


follow me on Twitter

 


According to Jennie
Att vara Charlie Schulmans pappa
Amys blogg
Bloggkommentatorerna
By Jo with love
Camillas lockar
Dialoggen.se
Finnjonna
Fotbollsfrun
Fraidi
Hedgehog in a storm
Husmorsorna
Karolina Lassbo
Kylskåpsmorsorna
Linda K
Lindas [B]loggbok
Linda Skugge
Populärkulturjunkien
Prinsessans dagbok
Saker som händer
Salt & Peppar
Sporty Spice
Stenkastet
Studentliv
Telepatetisk
Vimmelmamman

 

 

Bloggparaden

 

Blogg listad på Bloggtoppen.se

 

 

Allmänt

 

Personligt bloggar