Tillsammans är man mindre ensam


Bild från adlibris

Den här godingen håller jag på med nu, på ljudbok. "Tillsammans är man mindre ensam" av Anna Gavalda. Det är den andra ljudboken jag lyssnar på någonsin, förutom alla sagoband när man var liten då... Har aldrig varit så sugen på just ljudböcker av någon anledning, tycker det är så mysigt med en vanlig bok som man kan bläddra i. Men det är väldigt mysigt att lyssna har jag märkt, speciellt på just denna boken som också är väldigt mysigt uppläst av Eva Röse. Minuset är väl att det tar väldigt lång tid att ta sig igenom en ljudbok speciellt om man (jag) lätt tappar koncentrationen och måste spola tillbaka. Å andra sidan kan man ju lyssna i en massa olika situationer där man inte hade kunnat läsa en bok, t ex på promenad.

Jobbigt var också när iPoden på något sätt lade vissa filer i oordning och jag i mitten av boken hoppade nästan till slutet utan att märka det. "Oj, vilka vändningar i handlingen, när hände detta?". Så nu vet jag lite vad som ska hända, typiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

 


follow me on Twitter

 


According to Jennie
Att vara Charlie Schulmans pappa
Amys blogg
Bloggkommentatorerna
By Jo with love
Camillas lockar
Dialoggen.se
Finnjonna
Fotbollsfrun
Fraidi
Hedgehog in a storm
Husmorsorna
Karolina Lassbo
Kylskåpsmorsorna
Linda K
Lindas [B]loggbok
Linda Skugge
Populärkulturjunkien
Prinsessans dagbok
Saker som händer
Salt & Peppar
Sporty Spice
Stenkastet
Studentliv
Telepatetisk
Vimmelmamman

 

 

Bloggparaden

 

Blogg listad på Bloggtoppen.se

 

 

Allmänt

 

Personligt bloggar