Vilket citat!

Jag sitter och slötittat på Sommarkrysset samtidigt som jag sitter och slösurfar lite. Varför inte gör något vettigt och helhjärtat i stället? Nämen det här är ju ganska trivsamt också.

I alla fall så brukar de ju visa gamla klipp i Sommarkrysset och nu handlade det om något gammal klipp från TV4-nyheterna där Cicci Renström Suurna satt med i en sändning för att kommentera musikalpremiären av "Annie get your gun". Hon recenserade den typ såhär (fritt citerat):

"Handlingen i Annie Get your Gun är ju bara för töntig. Jag har väldigt mycket hår på armarna, men när jag såg AGYG fanns inte närheten av en resning."

Hoho! Jaja, jag inser att man måste ha "varit där" för att riktigt se det härliga i det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

 


follow me on Twitter

 


According to Jennie
Att vara Charlie Schulmans pappa
Amys blogg
Bloggkommentatorerna
By Jo with love
Camillas lockar
Dialoggen.se
Finnjonna
Fotbollsfrun
Fraidi
Hedgehog in a storm
Husmorsorna
Karolina Lassbo
Kylskåpsmorsorna
Linda K
Lindas [B]loggbok
Linda Skugge
Populärkulturjunkien
Prinsessans dagbok
Saker som händer
Salt & Peppar
Sporty Spice
Stenkastet
Studentliv
Telepatetisk
Vimmelmamman

 

 

Bloggparaden

 

Blogg listad på Bloggtoppen.se

 

 

Allmänt

 

Personligt bloggar