Att stressa upp sig

Ibland lyckas man tränga bort vissa grejor som man kan stressa upp sig för, men när man sedan "kommer på" dem igen är känslan tusenfalt värre... I alla fall så ska vi  i klassan nu göra ett moment nu som kallas "skolhandledning" då vi ska besöka en högstadieklass där vi ska göra ett antal övningar med tillhörande diskussion. Detta ser jag verkligen fram emot, det ska bli oerhört spännande, speciellt eftersom programmet varit oerhört teoretiskt hittills. Förutom en kort samtalstränings-kurs är det enda någorlunda praktiska vi gjort ett antal laborationer, och de får väl egentligen räknas som ganska teoretiska också.

Problemet är bara att jag och de två andra i min grupp inte har hunnit prata ihop oss, jag missade introduktionen till handleningen eftersom den inte stod på schemat, vi måste ha hunnit ha en träff med klassen innan 13 mars då en rapport ska vara färdig och vi har inte ens kontaktat klassläraren. Gudbevars, men det måste lösa sig på något sätt. Usch, hatar att inte vara förberedd inför sådana här saker.

Nu ska jag iväg till skolan och ha en föreläsning om det sen- och postmoderna samhället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

 


follow me on Twitter

 


According to Jennie
Att vara Charlie Schulmans pappa
Amys blogg
Bloggkommentatorerna
By Jo with love
Camillas lockar
Dialoggen.se
Finnjonna
Fotbollsfrun
Fraidi
Hedgehog in a storm
Husmorsorna
Karolina Lassbo
Kylskåpsmorsorna
Linda K
Lindas [B]loggbok
Linda Skugge
Populärkulturjunkien
Prinsessans dagbok
Saker som händer
Salt & Peppar
Sporty Spice
Stenkastet
Studentliv
Telepatetisk
Vimmelmamman

 

 

Bloggparaden

 

Blogg listad på Bloggtoppen.se

 

 

Allmänt

 

Personligt bloggar