Bettskena?

Då och då i perioder händer det att jag vaknar med en sådan värk i käkarna och tänderna, vilket jag endast kan tolka som att jag har legat och gnisslat tänder eller bitit ihop käkarna hårt i sömnen. Detta är väldigt jobbigt, speciellt eftersom jag inte kan styra över det själv. Just nu sitter jag med en penna mellan tänderna, rakt genom munnen. På något vänster så hjälper det till att få munnen att värka lite mindre och bli mer avslappnad. Men vad göra på natten, ska jag börja sova med pennan i kanske? Efter alla år med nattandställning är jag icke sugen på att skaffa bettskena...


Kommentarer
Postat av: Michelle

Hej! Vad skulle du vilja läsa om i en blogg?



Svara i min blogg tack!

http://meps.blogg.se

2008-07-13 @ 15:34:25
URL: http://meps.blogg.se/
Postat av: Elin i Björken

Fast biter du sönder tänderna kommer du att ångra att du inte skaffade en bettskena. Du behöver ju bara använda den i de perioder du märker att du gnisslar tänder.

2008-07-13 @ 17:05:24
URL: http://stenkastet.blogspot.com
Postat av: kusinmoa

och om det blir en bettskena så är ett tips att fixa det via tandläkarhögskolan - min kompis gjorde det i Stockholm och priset blev mindre än en tredjedel av det vanliga. (de är ju ganska dyra annars...)

2008-07-17 @ 10:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

 


follow me on Twitter

 


According to Jennie
Att vara Charlie Schulmans pappa
Amys blogg
Bloggkommentatorerna
By Jo with love
Camillas lockar
Dialoggen.se
Finnjonna
Fotbollsfrun
Fraidi
Hedgehog in a storm
Husmorsorna
Karolina Lassbo
Kylskåpsmorsorna
Linda K
Lindas [B]loggbok
Linda Skugge
Populärkulturjunkien
Prinsessans dagbok
Saker som händer
Salt & Peppar
Sporty Spice
Stenkastet
Studentliv
Telepatetisk
Vimmelmamman

 

 

Bloggparaden

 

Blogg listad på Bloggtoppen.se

 

 

Allmänt

 

Personligt bloggar