Buzzador

Jag är med i något som heter Buzzador. När jag registrerade mig fick jag veta att jag skulle testa allsköns produkter gratis. Efter bara någon vecka som medlem så fick jag mycket riktigt ett bra erbjudande om att testa en ny sorts kexchoklad och jag fick hem runt tio påsar. Men sedan dess har det ekat tomt i mailboxen. Det har varit erbjudanden om hundmat (har ej hund) och att testa ett nytt betalkort (vilket inte är ett erbjudande för mig, utan endast ett affärsknep för dem).

Igår när jag kollade mailen fick jag dock se att ett nytt erbjudande hade ramlat in... Jippie, tänkte jag! Nu äntligen kanske jag får testa något vettigt... Och vad ser jag när jag öppnar mailet?

"Du har blivit utvald till kampanjen för Ellen - probiotika, mjölksyrabakterier mot underlivsbesvär. Att tacka ja är ingen garanti för att du kommer med i kampanjen, men de flesta som anmäler sig kommer med.
OBS! En förutsättning för att anmäla sig till kampanjen är att du har eller har haft underlivsbesvär."

Hrmf... Inte vad jag hade tänkt mig precis. När jag registrerade mig fick jag klicka i vilka mina intressen var, men jag kan lova att inget av det jag klickade i var " ( x ) Underlivsklåda".

Om ni ändå känner er lockade att bli medlemmar och registrerar er får ni gärna uppge att ni blivit tipsade av mig, så får jag kanske lite extra poäng... "amandahenriksson" är mitt användarnamn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

 


follow me on Twitter

 


According to Jennie
Att vara Charlie Schulmans pappa
Amys blogg
Bloggkommentatorerna
By Jo with love
Camillas lockar
Dialoggen.se
Finnjonna
Fotbollsfrun
Fraidi
Hedgehog in a storm
Husmorsorna
Karolina Lassbo
Kylskåpsmorsorna
Linda K
Lindas [B]loggbok
Linda Skugge
Populärkulturjunkien
Prinsessans dagbok
Saker som händer
Salt & Peppar
Sporty Spice
Stenkastet
Studentliv
Telepatetisk
Vimmelmamman

 

 

Bloggparaden

 

Blogg listad på Bloggtoppen.se

 

 

Allmänt

 

Personligt bloggar