I've got love in my tummy



Irriterande blir det när man får baotasmak för någonting onyttigt som dessutom inte är speciellt billigt. För någon vecka sedan köpte jag en förpackning Sia "Glace Meringue Lemoncurd" för att bjuda på när vi hade gäster, men glömde(?) sedan att ta fram den. Idag kom jag på den och tänkte ta en liten skål till efterrätt. Och det smakat HIMMELSKT! Detta är alltså citronglass med citronsås och citronmaränger. Jag känner på mig att denna förpackning inte kommer att få stanna i frysen länge, samt att den inom en snar framtid också kommer att ta slut på ICA i Ghettot för att en anonym Ghettoinvånare bunkrat upp hela lagret...

Kommentarer
Postat av: INISEN

Har inte hittat hit förrän nu, men en utsökt trevlig blogg har du skapat!

Min matfetisch för tillfället (om man nu kan ha tillfälliga fetischer)är att blanda getmjölk (som man kan köpa här i Tromsö där jag vistas i sommar), vanlig mjölk, havregryn, havrefras och O'boy i en liten skål och äta medan jag kollar på The Simpsons. Osmakligt eller bara norskt? Det kanske är något i vattnet...

2008-06-25 @ 15:51:56
Postat av: Amanda

Inisen! Heeeej, vad kul att du har hittat hit. :D Och kul att du nu är i Norge, men tråkigt samtidigt för då kan jag inte träffa dig i sommar. ;-) Din fetisch låter inte så lockande i ord, men kanske är det ett matintryck som måste upplevas och inte kan beskrivas...

2008-06-25 @ 18:59:27
URL: http://amandasghetto.blogg.se/
Postat av: agape

Ååh va gott, ja har inte ätit sån på hur länge som helst, bra du påminde mig ;D måste köpa lite...

2008-07-02 @ 18:56:26
URL: http://agapes.blogg.se/
Postat av: Andreas

Ja, denär fruktansväört god! Den finns iglass strut också!

2008-07-02 @ 19:46:29
URL: http://transeuropaexpress.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

 


follow me on Twitter

 


According to Jennie
Att vara Charlie Schulmans pappa
Amys blogg
Bloggkommentatorerna
By Jo with love
Camillas lockar
Dialoggen.se
Finnjonna
Fotbollsfrun
Fraidi
Hedgehog in a storm
Husmorsorna
Karolina Lassbo
Kylskåpsmorsorna
Linda K
Lindas [B]loggbok
Linda Skugge
Populärkulturjunkien
Prinsessans dagbok
Saker som händer
Salt & Peppar
Sporty Spice
Stenkastet
Studentliv
Telepatetisk
Vimmelmamman

 

 

Bloggparaden

 

Blogg listad på Bloggtoppen.se

 

 

Allmänt

 

Personligt bloggar