Soran Ismail

En person som man har sett lite då och då i olika sammanhang är Soran Ismail. En 20-årig komiker som bl. a. bloggar på Alex Schulmans sajt 1000 apor, varit med i Parlamentet och i något radioprogram som heter typ "E du keff eller?" (troligen inte just så, men något åt det hållet). Tur att man inte är seriös så att man vore tvungen att göra research. Hur som helst så kände jag direkt igenom honom från gymnasietiden. Den lille pojken gick första året när jag gick sista året. Jag kommer ihåg honom som killen som lugnt lufsade runt i lite för stora kläder. Inte den som jag skulle gissat skulle bli komiker, men jag tyckte att han såg så snäll och trevlig ut. Nu får vi hoppas att det går bra för lillpojken. Jag och Sambon ska gå och se Björn Gustafsson med vänner i oktober och en av vännerna är Soran, så då får vi möjlighet att utvärdera honom lite närmare!

En annan kändis från min gymnasieskola är rapparen Afasi från Afasi & Filthy vars riktiga namn är Herbert Munkhammar. Och nej, det är inget fel med det namnet, det är ett helt vanligt och normalt namn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

 


follow me on Twitter

 


According to Jennie
Att vara Charlie Schulmans pappa
Amys blogg
Bloggkommentatorerna
By Jo with love
Camillas lockar
Dialoggen.se
Finnjonna
Fotbollsfrun
Fraidi
Hedgehog in a storm
Husmorsorna
Karolina Lassbo
Kylskåpsmorsorna
Linda K
Lindas [B]loggbok
Linda Skugge
Populärkulturjunkien
Prinsessans dagbok
Saker som händer
Salt & Peppar
Sporty Spice
Stenkastet
Studentliv
Telepatetisk
Vimmelmamman

 

 

Bloggparaden

 

Blogg listad på Bloggtoppen.se

 

 

Allmänt

 

Personligt bloggar