Svärmor tycker till

När vi ätit färdigt baconsalladen tog Sambon fram datorn och började visa Svärmor min blogg. Otroligt pinsamt! Jag försökte först gömma bort datorn, men kom sedan på att jag är en vuxen människa. Så jag gick in i köket i stället och låtsades ta hand om disken medan Svärmor satt och läste. När man lägger ut saker på nätet och dessutom publicerar en bild på sig själv får man väl utgå från att folk man känner kan läsa det man skriver och förstå att det är jag som skriver. Men att någon man känner sitter och läser rakt framför ögonen på mig klarar jag inte av.

Tydligen hade Svärmor sagt till Sambon att hon blev inspirerad att själv vilja starta en blogg. Men man vet ju aldrig hur Sambon lägger in egna värderingar i saker och ting. Antagligen sa hon att hon blev avskräckt från att läsa och skriva bloggar för all framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

 


follow me on Twitter

 


According to Jennie
Att vara Charlie Schulmans pappa
Amys blogg
Bloggkommentatorerna
By Jo with love
Camillas lockar
Dialoggen.se
Finnjonna
Fotbollsfrun
Fraidi
Hedgehog in a storm
Husmorsorna
Karolina Lassbo
Kylskåpsmorsorna
Linda K
Lindas [B]loggbok
Linda Skugge
Populärkulturjunkien
Prinsessans dagbok
Saker som händer
Salt & Peppar
Sporty Spice
Stenkastet
Studentliv
Telepatetisk
Vimmelmamman

 

 

Bloggparaden

 

Blogg listad på Bloggtoppen.se

 

 

Allmänt

 

Personligt bloggar