Tick, tock, tocktocktock, tickkkkkk

Jag skulle vilja tipsa om en blogg idag, nämligen Finnjonnas. Hon är ihop/gift (?) med Marcus Birro och tillsammans kämpar de med att få barn genom IVF. Det är så spännande och rörande att följa deras kamp... Jag håller alla tummar och tår för att det går vägen den här gången!

En dröm som jag har ganska ofta (i sovande tillstånd) är att vi ska ha barn och vi förbereder oss för fullt. När det precis börjar bli dags för det magiska datumet kommer jag på att jag ju faktiskt inte är gravid och jag oroar mig för vad Sambon ska säga egentligen... I natt drömde jag samma sak. Jag sprang och sprang på Amsterdams gator för att hitta ett graviditetstest, men visste ändå innerst inne att det inte var någon bebis...

Vet ej vad detta kan betyda, men antagligen så är det någon konstig biologisk klocka som tickar på något knäppt sätt.

Kommentarer
Postat av: Elin i Björken

Lugn och fin nu! Du har låååång tid på dig!

2008-06-13 @ 05:35:22
URL: http://stenkastet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

 


follow me on Twitter

 


According to Jennie
Att vara Charlie Schulmans pappa
Amys blogg
Bloggkommentatorerna
By Jo with love
Camillas lockar
Dialoggen.se
Finnjonna
Fotbollsfrun
Fraidi
Hedgehog in a storm
Husmorsorna
Karolina Lassbo
Kylskåpsmorsorna
Linda K
Lindas [B]loggbok
Linda Skugge
Populärkulturjunkien
Prinsessans dagbok
Saker som händer
Salt & Peppar
Sporty Spice
Stenkastet
Studentliv
Telepatetisk
Vimmelmamman

 

 

Bloggparaden

 

Blogg listad på Bloggtoppen.se

 

 

Allmänt

 

Personligt bloggar