Varför, varför, varför

VARFÖR väntar man (jag) med att skriva bokreflektion till söndagseftermiddagen när den ska vara inna på måndagen? Varför använda en underbar slapparsöndag till att våndas över hur man ska lyckas reflektera över en bok fullproppad med en massa statistik och siffror? Men nu är det som det är. Det är verkligen otroligt svårt att få ihop det idag - en sida har jag lyckats med hittills och jag har suttit med det här sedan klockan ett! En otroligt långsamt framarbetad sida med andra ord.

Men en lång stund har ägnats till att fundera över vad som skall överräckas till sambon på hans ärofyllda 25-årsdag, men nu vet jag! Men självklart kan jag inte skriva något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

 


follow me on Twitter

 


According to Jennie
Att vara Charlie Schulmans pappa
Amys blogg
Bloggkommentatorerna
By Jo with love
Camillas lockar
Dialoggen.se
Finnjonna
Fotbollsfrun
Fraidi
Hedgehog in a storm
Husmorsorna
Karolina Lassbo
Kylskåpsmorsorna
Linda K
Lindas [B]loggbok
Linda Skugge
Populärkulturjunkien
Prinsessans dagbok
Saker som händer
Salt & Peppar
Sporty Spice
Stenkastet
Studentliv
Telepatetisk
Vimmelmamman

 

 

Bloggparaden

 

Blogg listad på Bloggtoppen.se

 

 

Allmänt

 

Personligt bloggar