Dessa människor fann antagligen inte vad de sökte

Det är lite spännande att leta igenom sin besöksstatistik och se vad folk har googlat efter när de hittade den här bloggen. Det är väl ingen enorm summa av googlare som ramlar in, men några stycken då och då. Frågan är bara om de verkligen hittade det de sökte efter? Man undrar lite ibland hur google egentligen fungerar.

"Tredje världen ghetto" - nog för att jag bor i Uppsalas ghetto, men som tur är går mina erfarenheter inte riktigt att jämföra med någon som bor i ett ghetto i tredje världen. Personen fick nog söka vidare.

"Ghetto test - hur ghetto är du" - Jag är otroligt mycket ghetto, men jag kan inte hjälpa någon annan att mäta sin ghetto style, sorry!

"När kom passagerarflyget igång på allvar" - Detta har jag absolut ingen aning om, jag tycker synd om den stackars person som skrev ett skolarbete och försökte hitta svaret på sin fråga på min blogg. Jag kan inte minnas att jag någonsin skrivit om passagerarflyg överhuvudtaget.

"Extrem fetma bilder" - Okej, jag erkänner att Svärmor när hon såg min mage frågade om jag var gravid (det är jag inte). Hrmf, men någon extrem fetma är det väl knappast tal om direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

 


follow me on Twitter

 


According to Jennie
Att vara Charlie Schulmans pappa
Amys blogg
Bloggkommentatorerna
By Jo with love
Camillas lockar
Dialoggen.se
Finnjonna
Fotbollsfrun
Fraidi
Hedgehog in a storm
Husmorsorna
Karolina Lassbo
Kylskåpsmorsorna
Linda K
Lindas [B]loggbok
Linda Skugge
Populärkulturjunkien
Prinsessans dagbok
Saker som händer
Salt & Peppar
Sporty Spice
Stenkastet
Studentliv
Telepatetisk
Vimmelmamman

 

 

Bloggparaden

 

Blogg listad på Bloggtoppen.se

 

 

Allmänt

 

Personligt bloggar