Ens drömmar är inte så roliga för utomstående att höra om kanske...

...men måste nästan nämna det här ändå.

Jag hade en stalker som var efter mig, Sambon ringde polisen och vi satt och väntade. Men det visade sig att stalkern hade hyrt en hel utomjordings-maffia som kom och hypnotiserade min sambo. När de var på väg att hypnotisera mig också fick jag panik och tänkte "vad kan jag göra för att väcka deras sympati för mig så att de ångrar sig?". Jag fick en lysande idé, nämligen att börja sjunga "I love Europe" med Christer Sjögren med oerhörd inlevelse och det funkade! Tack Christer för att du hjälpte mig i mitt drömtrauma.

Jag började bli lite sur för att polisen aldrig kom och sprang ut på parkeringen för att leta. Poliserna kom då i en sopbil och var berusade. De hade nämligen varit på musikal och vacklade in till min lägenhet för att få bort maffian, sjungandes musikallåtar. Jag tänkte att det här går aldrig vägen...

När jag vaknade kände jag mig otroligt förbannad på hur oseriös den svenska polisen är. Men det gick över. Polisen, I love you!

Kommentarer
Postat av: Elin i Björken på jobbet

Men denna dröm var en skrattis!

kramis

2008-05-09 @ 15:00:37
Postat av: Amanda i Ghettot

Kramis på dig mammis!

2008-05-09 @ 15:14:27
URL: http://amandasghetto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

 


follow me on Twitter

 


According to Jennie
Att vara Charlie Schulmans pappa
Amys blogg
Bloggkommentatorerna
By Jo with love
Camillas lockar
Dialoggen.se
Finnjonna
Fotbollsfrun
Fraidi
Hedgehog in a storm
Husmorsorna
Karolina Lassbo
Kylskåpsmorsorna
Linda K
Lindas [B]loggbok
Linda Skugge
Populärkulturjunkien
Prinsessans dagbok
Saker som händer
Salt & Peppar
Sporty Spice
Stenkastet
Studentliv
Telepatetisk
Vimmelmamman

 

 

Bloggparaden

 

Blogg listad på Bloggtoppen.se

 

 

Allmänt

 

Personligt bloggar