Klädletande

Efter träningen tog jag en liten tur på stan för att försöka hitta något fint att ha på sig imorgon. Jag ska nämligen förlova mig då, med en kille som heter Sambon. Det är verkligen otroligt svårt för mig att hitta något snyggt på stan. Dett är en av alla anledningar till att jag aldrig skulle kunna ha en modeblogg. Det enda som skulle stå i inlägg efter inlägg är att jag varit i den och den affären, men det fanns inget som passade mig. Till slut köpte jag en gammal trasa. Eventuellt så kanske jag visar upp en bild på bloggen imorgon, beroende på hur dagsformen är.

Kommentarer
Postat av: Joakim

Måste bara säga att detta var en riktigt bra, snygg och läsvärd blogg hit kommer jag återvända.. Kolla gärna in på min och lämna en kommentar, tack: http://hygienkonsult.blogspot.com

2008-05-03 @ 14:00:00
URL: http://hygienkonsult.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

 


follow me on Twitter

 


According to Jennie
Att vara Charlie Schulmans pappa
Amys blogg
Bloggkommentatorerna
By Jo with love
Camillas lockar
Dialoggen.se
Finnjonna
Fotbollsfrun
Fraidi
Hedgehog in a storm
Husmorsorna
Karolina Lassbo
Kylskåpsmorsorna
Linda K
Lindas [B]loggbok
Linda Skugge
Populärkulturjunkien
Prinsessans dagbok
Saker som händer
Salt & Peppar
Sporty Spice
Stenkastet
Studentliv
Telepatetisk
Vimmelmamman

 

 

Bloggparaden

 

Blogg listad på Bloggtoppen.se

 

 

Allmänt

 

Personligt bloggar