Linda Skugge

Linda går från att vara rabiat pubbeunge till att bli värsta affärskvinnan och VD. Hon har ju också slutat på Expressen och ska börja skriva om affärer i SvD. Nu ska hon bjuda en massa folk på champagne högt upp i en Skybar. Undrar om jag får följa med??!

Detta trodde man kanske inte, inte jag i alla fall, när man följde hennes krönikor om feminism och vinterkräksjukan för några år sedan. Men hon har ju gått ut med att allt hon skrivit i sina krönikor under hennes år på Expressen har varit falskt. Detta är nog inte speciellt troligt, men det säger nog lite om hur oberäknelig den kvinnan är. Det är väl bara att säga lycka till, det blir väl massor med mer stålars för henne!

PS: Jag åkte ur So you think you can BLOG, jag antar att det betyder att jag inte kan blogga.

Kommentarer
Postat av: Elin i Björken på jobbet

I mina ögon är du jätteduktig på att blogga! Jag kollar din blogg flera gånger om dagen. Det är inte många andra bloggar som får så mycket uppmärksamhet som din av mig.

2008-05-13 @ 08:15:25
URL: http://stenkastet.blogspot.com
Postat av: Amanda i Ghettot

Elin: Tack! :-) Men kan det ha ngt att göra med att du är min mamma? ;-)

2008-05-13 @ 08:58:45
URL: http://amandasghetto.blogg.se
Postat av: Elin i Björken på jobbet

Mamma eller inte, jag tycker fortfarande att du är bra bloggare!

2008-05-13 @ 10:39:37
URL: http://stenkastet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

 


follow me on Twitter

 


According to Jennie
Att vara Charlie Schulmans pappa
Amys blogg
Bloggkommentatorerna
By Jo with love
Camillas lockar
Dialoggen.se
Finnjonna
Fotbollsfrun
Fraidi
Hedgehog in a storm
Husmorsorna
Karolina Lassbo
Kylskåpsmorsorna
Linda K
Lindas [B]loggbok
Linda Skugge
Populärkulturjunkien
Prinsessans dagbok
Saker som händer
Salt & Peppar
Sporty Spice
Stenkastet
Studentliv
Telepatetisk
Vimmelmamman

 

 

Bloggparaden

 

Blogg listad på Bloggtoppen.se

 

 

Allmänt

 

Personligt bloggar