Om jag var din hemmafru...

...är namnet på en blogg som jag följt länge och som föder otroligt mycket avundsjuka (men inte missunnsamhet!) i mig. Hon är otroligt duktig på att skriva humoristiskt och träffande, men framförallt är hon extremt duktig på att laga mat. Inte bara får man en massa speciella recept, hon tar också väldigt fina bilder på maten. Jag har visserligen bara lagat ett recept jag fått från hennes blogg, men jag kan intyga att det blev väldigt gott!

Nu har hon legat på sjukhus en längre tid, som jag förstår det har hon haft något problem med levern (!). Men inte hindrar det henne med att fortsätta med sin fina blogg, hon har rapporterat från sjukhuset om hennes inte alltför trevliga matupplevelser. Tänk att få äta sjukhusmat under flera veckor när man är van vid färska ekologiska grönsaker, pilgrimsmusslor, kycklingspett på citrongräs och ångad fisk... Men nu verkar det som om hon precis ska få flytta hem. Hurra hurra hurra!

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad kul, den måste jag kolla in! Ha en skön kväll!

2008-05-20 @ 18:36:38
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

 


follow me on Twitter

 


According to Jennie
Att vara Charlie Schulmans pappa
Amys blogg
Bloggkommentatorerna
By Jo with love
Camillas lockar
Dialoggen.se
Finnjonna
Fotbollsfrun
Fraidi
Hedgehog in a storm
Husmorsorna
Karolina Lassbo
Kylskåpsmorsorna
Linda K
Lindas [B]loggbok
Linda Skugge
Populärkulturjunkien
Prinsessans dagbok
Saker som händer
Salt & Peppar
Sporty Spice
Stenkastet
Studentliv
Telepatetisk
Vimmelmamman

 

 

Bloggparaden

 

Blogg listad på Bloggtoppen.se

 

 

Allmänt

 

Personligt bloggar