Vardagsspänning

Datum och klockslag var uppskrivet på en minneslapp i huvudet. Några minuter innan gjorde jag mig redo. Uppdatera, uppdatera, uppdatera... Kolla på klockan... Yes, ingen verkar vara på gång! Så när endast tre minuter återstod gjorde jag det, jag la mitt bud! Och ingen hann veta vad som slog dem - hah!! Nu är den alltså min, för en spottstyver... En oanvänd fin, grå sak att ha på kroppen. Och det finns en lapp som det står "Filippa K" på...

Men efter att ha loggat in på kontot funderar jag nästan på om den där spottstyvern inte skulle ha fått vara kvar där ändå. Men nu är det gjort och jag kommer nog inte ångra mig när paketet kommer, hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

 


follow me on Twitter

 


According to Jennie
Att vara Charlie Schulmans pappa
Amys blogg
Bloggkommentatorerna
By Jo with love
Camillas lockar
Dialoggen.se
Finnjonna
Fotbollsfrun
Fraidi
Hedgehog in a storm
Husmorsorna
Karolina Lassbo
Kylskåpsmorsorna
Linda K
Lindas [B]loggbok
Linda Skugge
Populärkulturjunkien
Prinsessans dagbok
Saker som händer
Salt & Peppar
Sporty Spice
Stenkastet
Studentliv
Telepatetisk
Vimmelmamman

 

 

Bloggparaden

 

Blogg listad på Bloggtoppen.se

 

 

Allmänt

 

Personligt bloggar