Bullshit II

För ett tag sedan skrev jag om att jag vann ett par Filippa K-jeans för två kronor på en tradera-auktion. Jag fick mail av säljarens sambo om att det inte skulle gå att skicka byxorna till mig eftersom säljaren låg på sjukhus och skulle behöva ligga där för behandling ett tag. Jag tyckte det hela kändes som en bluff, för att säljaren skulle slippa göra sig av med ett par märkesjeans för två spänn. Jag funderade länge på vad jag skulle svara, men skrev aldrig något, av rädsla för att den här personen kanske verkligen var allvarligt sjuk och inlagd på sjukhus. Det är inte rätt tid att börja bråka då, liksom.

Jag kom att tänka på det hela igen idag och bestämde mig för att söka på denna säljare på tradera. Och ser man på, hon har (från sin sjukhussäng?) lyckats lägga upp en hel del auktioner sedan sist, vissa av dem aktiva nu. Så jag mailade igen om att när hon nu tydligen känner sig bättre så kanske vi kan fullfölja köpet. Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

 


follow me on Twitter

 


According to Jennie
Att vara Charlie Schulmans pappa
Amys blogg
Bloggkommentatorerna
By Jo with love
Camillas lockar
Dialoggen.se
Finnjonna
Fotbollsfrun
Fraidi
Hedgehog in a storm
Husmorsorna
Karolina Lassbo
Kylskåpsmorsorna
Linda K
Lindas [B]loggbok
Linda Skugge
Populärkulturjunkien
Prinsessans dagbok
Saker som händer
Salt & Peppar
Sporty Spice
Stenkastet
Studentliv
Telepatetisk
Vimmelmamman

 

 

Bloggparaden

 

Blogg listad på Bloggtoppen.se

 

 

Allmänt

 

Personligt bloggar