Amandas ghettokrönika 2009

Vissa bloggare gör en krönika över vad som hänt under det senaste decenniet. Men 1999 var jag 13 år, liksom. Gick i sjuan. Hur mycket har inte hunnit hända, går inte ens att försöka sammanfatta. Men året som har varit ska jag försöka, om inte sammanfatta, så nämna några utmärkande drag ur. I något slags försök att bilda en kronologisk ordning.
Har sett Petra Mede m.fl.  på Andra Chansen i Norrköping med mamma.
Jag har blivit gudmor.
Jag har fått bevista min äldsta barndomskompis bröllop.
Jag har firat tvåårsdag med Sambon i Paris.
Jag har cyklat på Österlen med pappa och Sambon.
Jag har haft en något ofrivilligt mycket ledig sommar med bara lite jobb.
Jag har fått inse att båda min syskon numera går i skolan, bebisarna blir stora.
Jag har fyllt 23.
Jag har slutfört 50 timmar egenterapi.
Jag har gjort nästan hela min psykologpraktik, valt KBT-inriktning samt genomgått termin fem och nästa hela termin sex på psykologprogrammet.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Blogga meeeeeer =(

Tack och grattis själv till ett mycket lyckat år. =)

2010-01-17 @ 13:19:40
URL: http://telepatetisk.blogg.se/
Postat av: Elin i Björken

Kan det bli så att du uppdaterar bloggen lite oftare nu när du inte längre gör praktik?

2010-01-17 @ 17:29:07
URL: http://stenkastet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

 


follow me on Twitter

 


According to Jennie
Att vara Charlie Schulmans pappa
Amys blogg
Bloggkommentatorerna
By Jo with love
Camillas lockar
Dialoggen.se
Finnjonna
Fotbollsfrun
Fraidi
Hedgehog in a storm
Husmorsorna
Karolina Lassbo
Kylskåpsmorsorna
Linda K
Lindas [B]loggbok
Linda Skugge
Populärkulturjunkien
Prinsessans dagbok
Saker som händer
Salt & Peppar
Sporty Spice
Stenkastet
Studentliv
Telepatetisk
Vimmelmamman

 

 

Bloggparaden

 

Blogg listad på Bloggtoppen.se

 

 

Allmänt

 

Personligt bloggar