Amanda är

Jag vill lära känna mig själv och googlar "Amanda är" och delger er härmed de tio första sökresultaten:

"Amanda är morgondagens vinnare"
"Amanda är författare år 2025"
"Amanda är 22 år gammal och bor i Uppsalas ghetto" <<-- wow!!
"Amanda är otrolig"
"Amanda är Alingsås bidrag"
"Amanda är inte bra för min musiksmak"
"Amanda är gravid"
"Amanda är Persbrandts nya kärlek"
"Amanda är en stockholmstjej som älskar att shoppa"
"Amanda är yngst i syskonskaran och har suttit i rollstol i hela sitt liv"


Kommentarer
Postat av: Elin i Björken

WOW!

2009-02-27 @ 05:29:40
URL: http://stenkastet.blogspot
Postat av: Johanna

Haha! Va roligt! Får jag sno det? Jag gör nog det. Handlade du förresten av mig idag? Har du lite sneklippt page? Jag tror kanske att jag vet vem av mina dryga tusen kunder du var då? Eller så såg du mig och jag såg inte dig, som det brukar vara på jobbet. Säger kompisarna alltid ;-)



Ha det bäst!

2009-04-09 @ 23:03:07
URL: http://lijoan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

 


follow me on Twitter

 


According to Jennie
Att vara Charlie Schulmans pappa
Amys blogg
Bloggkommentatorerna
By Jo with love
Camillas lockar
Dialoggen.se
Finnjonna
Fotbollsfrun
Fraidi
Hedgehog in a storm
Husmorsorna
Karolina Lassbo
Kylskåpsmorsorna
Linda K
Lindas [B]loggbok
Linda Skugge
Populärkulturjunkien
Prinsessans dagbok
Saker som händer
Salt & Peppar
Sporty Spice
Stenkastet
Studentliv
Telepatetisk
Vimmelmamman

 

 

Bloggparaden

 

Blogg listad på Bloggtoppen.se

 

 

Allmänt

 

Personligt bloggar