Klantarslet i Ghettot agerar

Tidigt i morse började mobilens batterivarning pipa och eftersom det är säkert en meter mellan sängen och eluttaget så orkade jag inte sätta mobilen på laddning, utan stängde bara av den. På morgonen då jag skulle sätta på den igen så kom jag självklart inte ihåg PIN-koden. Hmm 6779, 6797, 9776, det är ju helt omöjligt att komma ihåg den där koden, man har ju dessutom VISA och ICA-kort att komma ihåg...

Sambon försökte hjälpa till och det hela slutade med att jag lyckats låsa både mitt och Sambons SIM-kort och ingen kunde använda sina mobiltelefoner. Detta känns för mig ungefär som att vara helt bortkopplad och isolerad från omvärlden och för med sig otroligt mycket ångest. Men credd till Telia-butiken som hjälpte oss så snällt och trodde att det var en Valborgshändelse, men egentligen var en Amandahändelse..

Kommentarer
Postat av: Elin i Björken

Om ni kollar på de papper ni får i samband med att ni knyter abonnemang så ser ni en kod ni kan använda på telefonen för att knyta upp den när man glömt pin-koden.

2008-04-30 @ 18:39:39
URL: http://stenkastet.blogspot.com
Postat av: Amanda i Ghettot

Elin: Jo de hade vi gärna använt, men de papprena försvann för många år sedan tyvärr..

2008-05-01 @ 10:24:01
URL: http://amandasghetto.blogg.se
Postat av: BigMama

hahaha, ibland är livet såå jobbigt! ;p

2008-05-01 @ 14:30:53
URL: http://gbgmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

 


follow me on Twitter

 


According to Jennie
Att vara Charlie Schulmans pappa
Amys blogg
Bloggkommentatorerna
By Jo with love
Camillas lockar
Dialoggen.se
Finnjonna
Fotbollsfrun
Fraidi
Hedgehog in a storm
Husmorsorna
Karolina Lassbo
Kylskåpsmorsorna
Linda K
Lindas [B]loggbok
Linda Skugge
Populärkulturjunkien
Prinsessans dagbok
Saker som händer
Salt & Peppar
Sporty Spice
Stenkastet
Studentliv
Telepatetisk
Vimmelmamman

 

 

Bloggparaden

 

Blogg listad på Bloggtoppen.se

 

 

Allmänt

 

Personligt bloggar