Kuvertmannen

Vad har hänt med sambon? Tappade han helt lusten till att leva när MODO åkte ur allsvenskan? Och heter det verkligen allsvenskan när det handlar om hockey? Fråga nummer två ska jag inte ens gå in på, men fråga nummer ett ställde jag till sambon idag. Det visade sig att han har tappat gnistan då det gäller bloggandet. Säger mannen som bloggade ca en vecka! Det enda sättet att lösa det hela på var att jag dissar honom i min blogg så att han har något att skriva och kontra med. Tja, vad ska man ta till...? Sambon, du är dålig på att plocka undan dina gamla öppnade kuvert!

Kommentarer
Postat av: Elin i Björken

och svärmor antecknar...

2008-04-16 @ 20:18:44
URL: http://stenkastet.blogspot.com
Postat av: kusinmoa

du har inte heller varit så aktiv på sista tiden! vi vill ju veta alla smaskiga detaljer från psykologlinjen, gottsunda, matlagningen, livet, tv-soffan mm mm. dina fans behöver dig!

kram,
moa

2008-04-21 @ 22:16:24
Postat av: kusinmoa

eh... är det gottsunda du bor i? och stavar man så? du ser - folket behöver dig för att reta ut frågetecknen!

2008-04-21 @ 22:21:08
Postat av: kusinmoa

räta ut heter det kanske. men retas får du också göra så klart. okej nu ska jag sluta skriva kommentarer här och fortsätta pluggeliplugga. puss!

2008-04-21 @ 22:23:11
Postat av: Amanda i Ghettot

Kära Kusin Moa, jag tar självklart din kritik på allvar och ska försöka skärpa mig! Och visst är det Gottsunda. ;-) Kram!

2008-04-25 @ 08:25:41
URL: http://amandasghetto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

 


follow me on Twitter

 


According to Jennie
Att vara Charlie Schulmans pappa
Amys blogg
Bloggkommentatorerna
By Jo with love
Camillas lockar
Dialoggen.se
Finnjonna
Fotbollsfrun
Fraidi
Hedgehog in a storm
Husmorsorna
Karolina Lassbo
Kylskåpsmorsorna
Linda K
Lindas [B]loggbok
Linda Skugge
Populärkulturjunkien
Prinsessans dagbok
Saker som händer
Salt & Peppar
Sporty Spice
Stenkastet
Studentliv
Telepatetisk
Vimmelmamman

 

 

Bloggparaden

 

Blogg listad på Bloggtoppen.se

 

 

Allmänt

 

Personligt bloggar