22 augusti är spikad

I maj fick jag en förfrågan om jag ville, tillsammans med en annan kursare, ringa till de nya ettorna på Psykologprogrammet  den 22 augisti och hälsa dem välkomna till Uppsala. Jag tackade såklart ja, jag tyckte att det lät skoj.

Ja så är det lätt att tänka i maj, tre månader innan... "Jamen då är jag ju säkert så trött på semester och vill ha något att göra." Trött på semester?! Ah ja... Men jag tycker faktiskt att det ska bli ganska spännande, och jag som har telefonfobi får ju här en utmärkt chans att utföra lite kbt på mig själv.

Problemet är bara att jag har skickat ut ett massmail till klassen för att se vem som vill få den stora äran att vara den som hjälper mig. Och mailboxen ekar tomt... Eller, två personer har faktiskt svarat att de inte kan (vilket är helt förståeligt). Men nu ser jag framför mig hur jag kommer att sitta och ringa runt till alla ettorna helt på egen hand. Hur många kan det vara, 50 pers? *gulp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

 


follow me on Twitter

 


According to Jennie
Att vara Charlie Schulmans pappa
Amys blogg
Bloggkommentatorerna
By Jo with love
Camillas lockar
Dialoggen.se
Finnjonna
Fotbollsfrun
Fraidi
Hedgehog in a storm
Husmorsorna
Karolina Lassbo
Kylskåpsmorsorna
Linda K
Lindas [B]loggbok
Linda Skugge
Populärkulturjunkien
Prinsessans dagbok
Saker som händer
Salt & Peppar
Sporty Spice
Stenkastet
Studentliv
Telepatetisk
Vimmelmamman

 

 

Bloggparaden

 

Blogg listad på Bloggtoppen.se

 

 

Allmänt

 

Personligt bloggar