Alla rätt!

Inga hål! Phew.

När jag var yngre cirkulerade ett rykte som jag hörde om från flera olika håll. Ryktet var att om man klarade sig fram till sin artonårsdag utan att få några hål i tänderna så skulle man få en tandborste i äkta guld (?!). Jag ska inte säga att jag till hundra procent trodde på det eftersom det låter så bisarrt, men eftersom jag hörde det från olika källor blev jag lite nyfiken ändå. Men nu är jag 21 och jag har inte fått något guldigt av min tandhygienist än. Jag får nog anse mig bluffad.

Jag är bara glad att jag aldrig frågade var jag kan hämta ut guldtandborsten...

Kommentarer
Postat av: leia

haha....ja själv hade jag inte förtjänat den borsten ändå tyvärr:(



kram maja

Postat av: Elin i Björken

ha ha! Den har jag inte hört.



2008-08-14 @ 19:25:02
URL: http://stenkastet.blogspot.com
Postat av: Amanda i Ghettot

leia: Hehe, det är väl lika bra.. Vet inte vad man hade gjort med den, man hade ju definitivt inte vågat borsta tänderna med den om den var i äkta guld i alla fall.



Mamsen: Du kan inte tugget bland kidsen. ;-)

2008-08-14 @ 20:36:39
URL: http://amandasghetto.blogg.se/
Postat av: Elin i Björken

Uppenbarligen inte! :D

2008-08-14 @ 23:59:46
URL: http://stenkastet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

 


follow me on Twitter

 


According to Jennie
Att vara Charlie Schulmans pappa
Amys blogg
Bloggkommentatorerna
By Jo with love
Camillas lockar
Dialoggen.se
Finnjonna
Fotbollsfrun
Fraidi
Hedgehog in a storm
Husmorsorna
Karolina Lassbo
Kylskåpsmorsorna
Linda K
Lindas [B]loggbok
Linda Skugge
Populärkulturjunkien
Prinsessans dagbok
Saker som händer
Salt & Peppar
Sporty Spice
Stenkastet
Studentliv
Telepatetisk
Vimmelmamman

 

 

Bloggparaden

 

Blogg listad på Bloggtoppen.se

 

 

Allmänt

 

Personligt bloggar