Amanda filosoferar över året som gått

Jag kan nog inte göra en lika spektakulär lista över året som gått som vissa andra bloggare lyckas göra, men den här listan stal jag från Linda K och den ska jag försöka fylla i.

Härmed listar jag (snarare försöker komma på) årets...

bästa: min förlovning tror jag
fynd: en tjugolapp utanför Gottsunda Centrum?
värsta: skatan på Uppsalabuss
skönaste: semestern, om än lite för lång.
business: förutom några sålda småsaker på tradera så har det väl inte direkt varit någon business att tala om
extraknäck: tre stycken
segaste: en viss persons (gubbes) föreläsningar, vågar inte nämna namn av rädsla för att få äta upp det senare...
konstigaste: en händelse som inkluderar en busshållplats och ett byxben, men vill inte berätta mer av hänsyn till de inblandade
plagg: julaftonsklänningen kanske
pjuck: köpte ett par hush puppies-sandaler som jag gillade
köp: 16 timmar psykoterapi
resa: till pappa i Skåne
way to go: psykiatritentan
vinnare: jag själv, i Wii bowling
förlorare: alla som försöker spela Wii bowling mot mig
bok: Stieg Larssons Milleniumtrilogi
film: Mamma Mia!

Kommentarer
Postat av: Elin i Björken

Vinsten i Wii Bowling räknas inte. Jag fick över 200 poäng när ni åkt hem!

2008-12-31 @ 07:28:53
URL: http://stenkastet.blogspot.com
Postat av: Elin i Björken

Kom an då! Nu har jag legat i stenhård Nintendo Wii bowling-träning. Törs ni utmana mig?

2009-01-01 @ 13:43:28
URL: http://stenkastet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

 


follow me on Twitter

 


According to Jennie
Att vara Charlie Schulmans pappa
Amys blogg
Bloggkommentatorerna
By Jo with love
Camillas lockar
Dialoggen.se
Finnjonna
Fotbollsfrun
Fraidi
Hedgehog in a storm
Husmorsorna
Karolina Lassbo
Kylskåpsmorsorna
Linda K
Lindas [B]loggbok
Linda Skugge
Populärkulturjunkien
Prinsessans dagbok
Saker som händer
Salt & Peppar
Sporty Spice
Stenkastet
Studentliv
Telepatetisk
Vimmelmamman

 

 

Bloggparaden

 

Blogg listad på Bloggtoppen.se

 

 

Allmänt

 

Personligt bloggar