Courtney Cox

Nej, nu fungerar det inte att plugga mer. Det finns en gräns för hur mycket man kan trycka in i hjärnan på en dag. Önskar jag hade lite bättre självdisciplin, men ibland blir det som en gräns för hur mycket min hjärna klarar av på en dag och den gränsen verkar absolut inte kunna överskridas. Som om det inte vore nog ringde en kvinna som sökte Sambon angående en jobbintervju, blev så uppspelt = svårt att koncentrera sig.

I stället sitter jag nu framför teven och tittar på Vänner... Och råkar samtidigt surfa in på Aftonbladet för att mötas av denna artikel:

http://www.aftonbladet.se/kvinna/article1879741.ab

Ser inte ut som en lycklig människa det där... Man undrar ju vad som pågår i Hollywood, det där verkar snarare vara regel än undantag där borta? Synd, Monica var alltid min favorit! Inte för att det skulle vara mindre synd om det handlade om någon annan...



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

 


follow me on Twitter

 


According to Jennie
Att vara Charlie Schulmans pappa
Amys blogg
Bloggkommentatorerna
By Jo with love
Camillas lockar
Dialoggen.se
Finnjonna
Fotbollsfrun
Fraidi
Hedgehog in a storm
Husmorsorna
Karolina Lassbo
Kylskåpsmorsorna
Linda K
Lindas [B]loggbok
Linda Skugge
Populärkulturjunkien
Prinsessans dagbok
Saker som händer
Salt & Peppar
Sporty Spice
Stenkastet
Studentliv
Telepatetisk
Vimmelmamman

 

 

Bloggparaden

 

Blogg listad på Bloggtoppen.se

 

 

Allmänt

 

Personligt bloggar