Let's dance & avundsjukan

I kväll är det Let's dance som gäller i ghettot. Självklart inte lika bra som schlagern, men tyvärr finns det ju bara en dag i veckan som är tillräckligt lyckligt lottad för att få föra fram schlagern till oss genom våra tv-skärmar. Favoriten är Tina som jag innan programmets början trodde skulle bli säsongens skämmis. För inte kan väl en kvinna vara superproffsig på att laga mat och kunna dansa? Men Tina har visat sig vara en övermänniska, en sådan där som man inte kan förstå sig på, men ändå önskar att man själv var. Hon verkar vara glad mest hela tiden, är vacker som en dag med utseendet hos någon hälften av hennes ålder. Dessutom verkar hon ha självkänsla som få och kastar ur sig den ena roliga kommentaren efter den andra. Om inte det var nog har hon ju också en strålande karriär bakom sig med en massa böcker och tv-program. Och hon kan laga mat! Jag är glad om jag lyckas svänga ihop en ugnspannkaka då och då. Nej grrr vad lycklig man är för vissa människors skull ibland.

Kommentarer
Postat av: Mia dh

Ja men Tinas glada gnistrande humör skulle jag gärna vilja klona till mig själv:)

2008-02-29 @ 23:37:54
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Elin i Björken

Jag vet folk som skulle vilja vara som du, Amanda...

2008-03-01 @ 06:03:08
URL: http://stenkastet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

 


follow me on Twitter

 


According to Jennie
Att vara Charlie Schulmans pappa
Amys blogg
Bloggkommentatorerna
By Jo with love
Camillas lockar
Dialoggen.se
Finnjonna
Fotbollsfrun
Fraidi
Hedgehog in a storm
Husmorsorna
Karolina Lassbo
Kylskåpsmorsorna
Linda K
Lindas [B]loggbok
Linda Skugge
Populärkulturjunkien
Prinsessans dagbok
Saker som händer
Salt & Peppar
Sporty Spice
Stenkastet
Studentliv
Telepatetisk
Vimmelmamman

 

 

Bloggparaden

 

Blogg listad på Bloggtoppen.se

 

 

Allmänt

 

Personligt bloggar