Varför är jag uppe denna tidiga timme?

Ja, det kan man fråga sig. Det är för att jag ska ha ett tidigt examinerande seminarium om boken "Kunskapssociologi" som jag läste förra veckan. Som om det inte vore nog med att jag faktiskt har LÄST den och lyckats skriva två sidor om den så ska jag nu lyckas prata om den i några timmar... Det tar liksom aldrig slut med den där boken. Nej, jag längtar verkligen till nästa kurs när vi får läsa psykologi igen, man märker hur mycket man gillar "sitt" ämne när man tvingas göra avstickningar såhär.

Kommentarer
Postat av: Elin i Björken

Jag tror du är uppe för att du längtar till ditt lilla seminarium. Tänk vilken härlig känsla att få prata i timmar om.... ZZZZzzzzz... :o)

Äh! Du får tänka på vilken härlig känsla när det är över istället.

Kram och lycka till!

2008-02-25 @ 08:18:46
URL: http://stenkastet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

 


follow me on Twitter

 


According to Jennie
Att vara Charlie Schulmans pappa
Amys blogg
Bloggkommentatorerna
By Jo with love
Camillas lockar
Dialoggen.se
Finnjonna
Fotbollsfrun
Fraidi
Hedgehog in a storm
Husmorsorna
Karolina Lassbo
Kylskåpsmorsorna
Linda K
Lindas [B]loggbok
Linda Skugge
Populärkulturjunkien
Prinsessans dagbok
Saker som händer
Salt & Peppar
Sporty Spice
Stenkastet
Studentliv
Telepatetisk
Vimmelmamman

 

 

Bloggparaden

 

Blogg listad på Bloggtoppen.se

 

 

Allmänt

 

Personligt bloggar