Amanda är snäll

Jag träffade några som går termin 3 eftersom jag var med på en gruppövning som jag missade förra terminen. En kille frågade lite osäkert om han fick köpa min bok de använder i den kursen, men jag svarade att jag gärna vill ha kvar den. Han frågade då om han fick hyra den för en mindre penning. Att HYRA ut en kursbok måste vara bland det snålaste jag någonsin hört talas om, så jag svarade att han gärna fick låna den och han blev överlycklig. När vi skulle träffas för att han skulle få boken hade jag stoppat ner alla böcker för hela termin 3 i en kasse som han fick låna. Behöver jag säga att det var hans turdag?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad gulligt av dig, så fint när "folk" kan bjuda på sånt!

2008-09-19 @ 14:41:45
URL: http://vf.se/hanna
Postat av: Amanda

Hanna: Ja, jag hade blivit glad om någon gjort samma sak. :-)

2008-09-19 @ 14:42:39
URL: http://amandasghetto.blogg.se/
Postat av: Elin i Björken

Amanda är en gullis!

2008-09-19 @ 15:34:47
URL: http://stenkastet.blogspot.com
Postat av: Idil

Hej hej! :)

jag vill bara säga att din blogg är intressant att läsa! så nu har du fått dig en liten admire!:)



ps: din handling visar att du är snäll, eller iallafall kan vara snäll haha. nämen du har +poäng :)

2008-10-04 @ 19:32:36
Postat av: Amanda

Idil: Tack så hemskt mycket :D

2008-10-06 @ 11:49:17
URL: http://amandasghetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

 


follow me on Twitter

 


According to Jennie
Att vara Charlie Schulmans pappa
Amys blogg
Bloggkommentatorerna
By Jo with love
Camillas lockar
Dialoggen.se
Finnjonna
Fotbollsfrun
Fraidi
Hedgehog in a storm
Husmorsorna
Karolina Lassbo
Kylskåpsmorsorna
Linda K
Lindas [B]loggbok
Linda Skugge
Populärkulturjunkien
Prinsessans dagbok
Saker som händer
Salt & Peppar
Sporty Spice
Stenkastet
Studentliv
Telepatetisk
Vimmelmamman

 

 

Bloggparaden

 

Blogg listad på Bloggtoppen.se

 

 

Allmänt

 

Personligt bloggar