Fortfarande ett barn

Var som sagt på tågfärd idag. Tillsammans med en mamma och två småsyskon, bland annat. På hemvägen åkte vi rälsbuss där det fanns en konduktör. När hon kontrollerade biljetten frågade hon min mamma om barnen inte hade fått egna biljetter? Svaret blev nej, så hon tog ut några små barnanpassade biljetter ur sin magväska. Jag blev inte lite paff då även jag fick en liten barnbiljett. Ser jag så ung ut så att jag skulle sitta och sura för att jag inte fick en liten barnbiljett? Ja ja, ingen mening med att sura. Ålderdomen stundar, men ungdomen kommer aldrig tillbaka...

Kommentarer
Postat av: Elin i Björken

Jag fick visa leg när jag köpte folköl på Kvantum för någon vecka sedan.



Det är rätt magstarkt att tro att jag inte är 18 år! :o)

2009-07-23 @ 19:08:31
URL: http://stenkastet.blogspot.com
Postat av: Amanda

Elin: OM jag brås på dig får jag väl se fram emot att behålla min ungdom ett bra tag...

2009-07-23 @ 20:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

 


follow me on Twitter

 


According to Jennie
Att vara Charlie Schulmans pappa
Amys blogg
Bloggkommentatorerna
By Jo with love
Camillas lockar
Dialoggen.se
Finnjonna
Fotbollsfrun
Fraidi
Hedgehog in a storm
Husmorsorna
Karolina Lassbo
Kylskåpsmorsorna
Linda K
Lindas [B]loggbok
Linda Skugge
Populärkulturjunkien
Prinsessans dagbok
Saker som händer
Salt & Peppar
Sporty Spice
Stenkastet
Studentliv
Telepatetisk
Vimmelmamman

 

 

Bloggparaden

 

Blogg listad på Bloggtoppen.se

 

 

Allmänt

 

Personligt bloggar