Sommar, sommar, sommar...

Jag är stenkär i Sommar i P1 och har inte missat ett enda avsnitt (fast jag ligger lite efter, ska lyssna på Ann Heberlein ikväll). Det är så spännande att ha ett nytt avsnitt att lyssna på i podden varje dag och man lär sig en massa. Upptäcker människor man inte hört talas om eller har haft en felaktig bild av... Fast det måste erkännas att Sambon är ordentligt irriterad på att höra "vet du vad jag fick höra i Sommar igår..." eller "jamen det fick jag lära mig i den och dens sommarprat förra veckan!". 

Höjdpunkten hittills har varit Hanna Hellquist, men jag har också verkligen gillat Herman Lindqvist, Cecilia Frode, Erika Bjerström, Sofia Jannok och förvånansvärt nog: Jonas Björkman. Men än är det många kvar innan separationsångesten börjar...

Kommentarer
Postat av: Elin i Björken

Jag har bara hunnit lyssna till Invar Kamprad. Jag har hela vintern på mig att lyssna på SOmmar. Men du har ju många år sen tidigare att lyssna ikapp.



SR´s poddradio är fantastiskt!

2009-07-18 @ 07:30:12
URL: http://stenkastet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

 


follow me on Twitter

 


According to Jennie
Att vara Charlie Schulmans pappa
Amys blogg
Bloggkommentatorerna
By Jo with love
Camillas lockar
Dialoggen.se
Finnjonna
Fotbollsfrun
Fraidi
Hedgehog in a storm
Husmorsorna
Karolina Lassbo
Kylskåpsmorsorna
Linda K
Lindas [B]loggbok
Linda Skugge
Populärkulturjunkien
Prinsessans dagbok
Saker som händer
Salt & Peppar
Sporty Spice
Stenkastet
Studentliv
Telepatetisk
Vimmelmamman

 

 

Bloggparaden

 

Blogg listad på Bloggtoppen.se

 

 

Allmänt

 

Personligt bloggar