Lev lyckliga livet ut

Det är viktigt att vårda sina nära relationer, inte minst den med sin käreste. Om man läser det senaste numret av Cosmopolitan (som klatschigt nog just min käreste köpte till mig) kan man få några ovärderliga tips för hur man kan komma närmare sin pojkvän.

Piffa till hans mat så att det ser ut som ett ansikte. Ja, vem kan inte låta bli att älska någon som gör ansiktsmat? Klart det blir en stabil relation.

Krama honom dubbelt så lång tid som du brukar göra en gång i veckan och ni kommer att känna dubbelt så mycket kärlek. Cosmo föreslår att man i stället för en tresekunderskram ska ge honom en sexsekunderskram en gång i veckan. Tre extra sekunder kram per vecka förbättrar alltså förhållandet med 100 %? Hur räknade man ut detta, finns det stöd i forskningen?

Cosmopolitan måste vara den absolut dummaste tjejtidningen. Likförbannat sitter jag och läser den sida för sida.

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja, du har rätt, det är nog den dummaste tidningen. Jag läste också det där "arrangera hans mat till ett ansikte" men jag tänkte "ja det är väl sådant de håller på med ungdomarna". Men tydligen inte, och det gläder mig :)

2008-09-19 @ 08:28:16
URL: http://petraspetitesser.blogspot.com
Postat av: Amanda

Petra: Hehe, tur att jag lyckas återupprätta något slags förtroende för ungdomen hos dig. ;-)

2008-09-19 @ 14:35:00
URL: http://amandasghetto.blogg.se/
Postat av: Hanna

Just det där med ansiktet skrattade vi ihjäl oss åt..

2008-09-19 @ 14:43:18
URL: http://vf.se/hanna
Postat av: Amanda

Hanna: Tur att fler reagerade, började nästan tro att det var jag som var oromantisk och inte gjorde så fina gester till sambon... ;-)

2008-09-19 @ 14:46:45
URL: http://amandasghetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

 


follow me on Twitter

 


According to Jennie
Att vara Charlie Schulmans pappa
Amys blogg
Bloggkommentatorerna
By Jo with love
Camillas lockar
Dialoggen.se
Finnjonna
Fotbollsfrun
Fraidi
Hedgehog in a storm
Husmorsorna
Karolina Lassbo
Kylskåpsmorsorna
Linda K
Lindas [B]loggbok
Linda Skugge
Populärkulturjunkien
Prinsessans dagbok
Saker som händer
Salt & Peppar
Sporty Spice
Stenkastet
Studentliv
Telepatetisk
Vimmelmamman

 

 

Bloggparaden

 

Blogg listad på Bloggtoppen.se

 

 

Allmänt

 

Personligt bloggar