Jag blir ruinerad

Jag tycker verkligen om att träna, men har ända sedan jag började haft problem med smärta i smalbenen i samband med träning. Jag har tänkt att detta kommer att försvinna när jag blivit lite mer vältränad, men nu har det gått två år och värken blir bara värre. Så jag bestämde mig för att gå till Gå- och Löpkliniken för att få tips om några riktigt bra skor en gång för alla. 

Och vad händer? Jo, kvinnan i butiken klämmer lite på mina fötter och säger förfärat att jag är extremt plattfotad och belastar därmed benet helt fel. Så nu har jag tid hos en ortoped (skrev både onkolog och gynekolog innan jag hittade rätt ord) och ska få prova ut inlägg. 1700 kronor kommer detta att gå på och det innan jag ens har köpt skorna. Men det får det vara värt om jag kan ge järnet utan att smalbenen ska kännas söndertrasade.

Jag kan meddela att om jag använder dessa inlägg och köper dyra skor och ändå får ont i smalbenen så ska jag gå bärsärkargång inne på Gå- och Löpkliniken!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag kikade förbi och innan jag klickar mig vidare tänkte jag lämna ett avtryck, säga hej och önska dig en fortsatt trevlig kväll!



I samband med detta smyger jag in ett litet tips, besök gärna:

http://www.metrobloggen.se/offer



Min blogg, mitt klotterplank...jag kämpar för att återigen finna lyckan och klara av vardagen efter våldtäkten. Jag är på god väg, och inom en snar framtid uppfyller jag mitt livs mål - att ge ut en bok!

Följ mig, följ mina dagar, titta in, håll koll och prenumerera gärna, enkelt via bloglovin.



Tack, för din tid...

2009-08-19 @ 21:44:31
URL: http://www.metrobloggen.se/offer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

 


follow me on Twitter

 


According to Jennie
Att vara Charlie Schulmans pappa
Amys blogg
Bloggkommentatorerna
By Jo with love
Camillas lockar
Dialoggen.se
Finnjonna
Fotbollsfrun
Fraidi
Hedgehog in a storm
Husmorsorna
Karolina Lassbo
Kylskåpsmorsorna
Linda K
Lindas [B]loggbok
Linda Skugge
Populärkulturjunkien
Prinsessans dagbok
Saker som händer
Salt & Peppar
Sporty Spice
Stenkastet
Studentliv
Telepatetisk
Vimmelmamman

 

 

Bloggparaden

 

Blogg listad på Bloggtoppen.se

 

 

Allmänt

 

Personligt bloggar