Öronproppar?

Någon gång mitt i natten (kommer inte ihåg vad klockan var) så vaknade jag av ett himla oväsen utanför. Är det någon som har ställt en bil på gården och sedan brände upp den? var min första tanke. Jag kollade ut genom fönstret och såg att det var en polishelikopter som cirkulerade runt vårt kvarter. Det lät ganska ordentligt och helikoptern kom bara längre och längre ned. Till slut kändes det som om de skulle landa på taket. "Stäng av plåtskrället" tänke jag bara surt, för sömnen kändes lååångt borta. Som tur var röde Lillkillen inte ens en lilltå. Helikoptern cirkulerade iväg till slut i alla fall och här sitter jag nu. Slutet gott, allting gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

 


follow me on Twitter

 


According to Jennie
Att vara Charlie Schulmans pappa
Amys blogg
Bloggkommentatorerna
By Jo with love
Camillas lockar
Dialoggen.se
Finnjonna
Fotbollsfrun
Fraidi
Hedgehog in a storm
Husmorsorna
Karolina Lassbo
Kylskåpsmorsorna
Linda K
Lindas [B]loggbok
Linda Skugge
Populärkulturjunkien
Prinsessans dagbok
Saker som händer
Salt & Peppar
Sporty Spice
Stenkastet
Studentliv
Telepatetisk
Vimmelmamman

 

 

Bloggparaden

 

Blogg listad på Bloggtoppen.se

 

 

Allmänt

 

Personligt bloggar