Ändrade Paris-planer

Som man kunde läsa på julafton så fick jag och Sambon en Paris-resa. Vi bestämde oss ganska snabbt för att vi skulle åka i april eftersom vi har hört att man absolut måste möte våren i Paris någon gång i livet och att april är den finaste vårmånaden där. 

Vi halvbokade biljetter i slutet av april, en liten chansning eftersom jag fortfarande inte fått mitt schema för kursen som går då. Men för säkerhets skull kollade jag förra terminens schema för att se att det inte skulle bli några större problem, men upptäckte då att de hade obligatoriska moment nästan varje dag. Att vara borta en vecka skulle antagligen leda till att jag inte klarar kursen, vilket det inte är värt. Så nu har vi bestämt att vi åker i början av juni i stället, när terminen precis har slutet. 

Paris i juni kan väl inte vara så pjåkigt heller?

Kommentarer
Postat av: Elin i Björken

Det låter underbart!

2009-01-06 @ 15:29:25
URL: http://stenkastet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

 


follow me on Twitter

 


According to Jennie
Att vara Charlie Schulmans pappa
Amys blogg
Bloggkommentatorerna
By Jo with love
Camillas lockar
Dialoggen.se
Finnjonna
Fotbollsfrun
Fraidi
Hedgehog in a storm
Husmorsorna
Karolina Lassbo
Kylskåpsmorsorna
Linda K
Lindas [B]loggbok
Linda Skugge
Populärkulturjunkien
Prinsessans dagbok
Saker som händer
Salt & Peppar
Sporty Spice
Stenkastet
Studentliv
Telepatetisk
Vimmelmamman

 

 

Bloggparaden

 

Blogg listad på Bloggtoppen.se

 

 

Allmänt

 

Personligt bloggar