Vägen hem

Gårdagskvällen var väldigt trevlig, jag var nämligen bjuden på filmpremiär! Det är min kusin Disa som har varit med och agerat i samt medproducerat kortfilmen Vägen hem som hade världspremiär igår på Slottsbiografen här i Uppsala. Det var så kul att se min duktiga kusin i en film som för övrigt var väldigt gripande, mörk och välgjord... Det var kul att få mingla lite och bli bjuden både på vin och tilltugg.



Gruppbild från gårdagen! På bilden kan vi se Sambon, Stella (barndomskompis till min kusiner) med sin Nisse bakom sig, Pierre Wilén (regissör), i grå klänning min kusin Disa, bakom henne till vänster Pierre Wilén (regissör), bakom till höger Johan Andersson (skådespelare från filmen). I lila har vi Stenkastaren och bredvid hennes man Tony. Puh, jag kanske borde ha bett dem att stå på en rak rad bredvid varandra, allra helst med stora namnskyltar.

Värt att nämna är också Per Graffman (som alla kände igen, men ingen kunde namnet på) var där och att jag satt precis bakom honom i biosalongen! Men eftersom jag inte har någon som helst koppling till honom vågade jag inte be honom att vara med på kortet.

Kommentarer
Postat av: Elin i Björken

WOW! Vilken snygg vimmelbild!

2009-01-26 @ 05:32:16
URL: http://stenkastet.blogspot.com
Postat av: Amanda i Ghettot

Elin: Tack tack :D

2009-01-26 @ 09:19:21
Postat av: Pierre Wilén

Trevligt inlägg! :) Kul att ni kunde komma!

//Pierre Wilén

2009-01-26 @ 17:01:54
Postat av: Amanda i Ghettot

Pierre: Tack för att vi fick komma! :)

2009-01-26 @ 17:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

 


follow me on Twitter

 


According to Jennie
Att vara Charlie Schulmans pappa
Amys blogg
Bloggkommentatorerna
By Jo with love
Camillas lockar
Dialoggen.se
Finnjonna
Fotbollsfrun
Fraidi
Hedgehog in a storm
Husmorsorna
Karolina Lassbo
Kylskåpsmorsorna
Linda K
Lindas [B]loggbok
Linda Skugge
Populärkulturjunkien
Prinsessans dagbok
Saker som händer
Salt & Peppar
Sporty Spice
Stenkastet
Studentliv
Telepatetisk
Vimmelmamman

 

 

Bloggparaden

 

Blogg listad på Bloggtoppen.se

 

 

Allmänt

 

Personligt bloggar