Knivslagsmål

Angående polisbilarna igår så var det en 25-årig man som blivit knivskuren rätt nära vår bostad. Inte spännande, men läskigt! De har ännu inte hittat någon gärningsman.

Jag kommer fortfarande ihåg när jag var nyinflyttad och låg hemma och kollade på tv i soffan hela dagen eftersom jag var sjuk. Det ringde på dörren och jag höll på att ramla baklänges när jag såg genom kikhålet att det var två poliser som stod utanför. De berättade att det hade varit ett knivslagsmål i trappuppgången bredvid och undrade om jag hade sett eller hört någonting. Men det hade jag ju tyvärr inte... Och jag som hade fått berättat för mig att just min gata var den lugnaste i Ghettot innan jag flyttade in, tänkte lantlollan Amanda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

 


follow me on Twitter

 


According to Jennie
Att vara Charlie Schulmans pappa
Amys blogg
Bloggkommentatorerna
By Jo with love
Camillas lockar
Dialoggen.se
Finnjonna
Fotbollsfrun
Fraidi
Hedgehog in a storm
Husmorsorna
Karolina Lassbo
Kylskåpsmorsorna
Linda K
Lindas [B]loggbok
Linda Skugge
Populärkulturjunkien
Prinsessans dagbok
Saker som händer
Salt & Peppar
Sporty Spice
Stenkastet
Studentliv
Telepatetisk
Vimmelmamman

 

 

Bloggparaden

 

Blogg listad på Bloggtoppen.se

 

 

Allmänt

 

Personligt bloggar