Sommar, sommar, sommar...

Det har nu avslöjats vilja som kommer att sommarprata i Sommar i P1. Här kan man se hela listan.

Den allra största och mest intressanta nyheten nyheten för oss alla är väl att det är två psykologer och en psykiater som ska vara med! Maj Briht Bergström-Walan, sexualforskare och psykolog, Manuel Knight, psykolog affärsman och föreläsare samt Åsa Nilsonne, psykiater, professor och författare. Den enda jag känner till sedan innan är Åsa Nilsonne, men det ska bli intressant att höra från de andra också. Manuel har varit elitsoldat i amerikanska Special Forces, har varit krigsfånge i Irak och jobbar nu med konfliktlösning i högrisksituationer och Maj Briht var pionjär inom sexualundervisningen och den första sexologen i Sverige.

Några andra som jag verkligen ser fram emot att få höra är Fredrik Lindström, Kajsa Bergqvist (jag sätter 10 spänn på att hon kommer att avslöja att hon är gravid under sändning, vad tror ni?), Måns Zelmerlöw (!), David Batra, Leif Silbersky och framförallt några av mina favoriter... Annika Norlin och Mia & Klara!

Jag är en riktig radiojunkie. Eftersom jag åker så mycket buss och alltid vill ha något i öronen laddar jag ner en massa podradio och nu får jag definitivt lite material att sätta tänderna i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

 


follow me on Twitter

 


According to Jennie
Att vara Charlie Schulmans pappa
Amys blogg
Bloggkommentatorerna
By Jo with love
Camillas lockar
Dialoggen.se
Finnjonna
Fotbollsfrun
Fraidi
Hedgehog in a storm
Husmorsorna
Karolina Lassbo
Kylskåpsmorsorna
Linda K
Lindas [B]loggbok
Linda Skugge
Populärkulturjunkien
Prinsessans dagbok
Saker som händer
Salt & Peppar
Sporty Spice
Stenkastet
Studentliv
Telepatetisk
Vimmelmamman

 

 

Bloggparaden

 

Blogg listad på Bloggtoppen.se

 

 

Allmänt

 

Personligt bloggar