Längtan

Utomhus skiner solen, men jag är bara så sugen på att åka utomlands i stället. Det var så lääääänge sedan sist (känns det som), det är två år sedan sist som jag var på någon längre resa. En kursare kom precis tillbaka till skolan igår efter två (?) veckor i Thailand... Vill vill vill! Men det gäller ju att man har både tid och pengar. Pengarna tror jag att vi börjar få ordning på, men tiden går ju inte att fuska till sig på något sätt... Ja, inte för att vi har fuskat oss till pengarna. Men någonstans måste vi ju få komma i år. Jag får se fram emot Globen och schlagerfinal nästa lördag, det är definitivt något att se fram emot!

Tills dess får jag njuta lite av livet i Sverige... Planen för idag:

Gå och träna
Sitta på biblioteket och läsa länge, länge i "Det sociala landskapet"
Gå och kolla upp resultatet på hemtentan på expeditionen (gulp)
Köpa hem lite sushi på vägen hem, jag och sambon firar tiomånadersdag (puss älskling!)

Kommentarer
Postat av: jenny

håller verkligen med, vill sååå gärna sticka utomlands.. tänk ett par veckor i grekland och få en fin bräna.. Mmmm!

2008-03-04 @ 13:19:36
URL: http://www.pappasflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

 


follow me on Twitter

 


According to Jennie
Att vara Charlie Schulmans pappa
Amys blogg
Bloggkommentatorerna
By Jo with love
Camillas lockar
Dialoggen.se
Finnjonna
Fotbollsfrun
Fraidi
Hedgehog in a storm
Husmorsorna
Karolina Lassbo
Kylskåpsmorsorna
Linda K
Lindas [B]loggbok
Linda Skugge
Populärkulturjunkien
Prinsessans dagbok
Saker som händer
Salt & Peppar
Sporty Spice
Stenkastet
Studentliv
Telepatetisk
Vimmelmamman

 

 

Bloggparaden

 

Blogg listad på Bloggtoppen.se

 

 

Allmänt

 

Personligt bloggar