Amanda i Ghettot dissar storföretagen

Samtidigt som jag fick kortslutning och rusade hem från bussen igår så fick min iPod också kortslutning och låste sig. Vad man än gjorde så kom inget ljud och det går inte att stänga av den. iPoden är gjord så att det absolut inte går att få ut batterierna eller stänga av den på något annat sätt än att vänta på att batterierna tar slut. Otroligt jobbigt! De är fortfarande inte slut och det dröjer nog länge än. Suck. Jag dissar härmed Apple.

Jag dissar också P.G. Gyllenhammar som sitter i Nyhetsmorgon nu. De pratar miljö och intervjuaren frågar honom om han kan tänka sig att köpa utsläppsrätter eftersom han flyger så mycket. Han svarade nej, "då skulle man ju behöva bo i tält i skogen också". Ja, det är ju verkligen samma sak... Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

 


follow me on Twitter

 


According to Jennie
Att vara Charlie Schulmans pappa
Amys blogg
Bloggkommentatorerna
By Jo with love
Camillas lockar
Dialoggen.se
Finnjonna
Fotbollsfrun
Fraidi
Hedgehog in a storm
Husmorsorna
Karolina Lassbo
Kylskåpsmorsorna
Linda K
Lindas [B]loggbok
Linda Skugge
Populärkulturjunkien
Prinsessans dagbok
Saker som händer
Salt & Peppar
Sporty Spice
Stenkastet
Studentliv
Telepatetisk
Vimmelmamman

 

 

Bloggparaden

 

Blogg listad på Bloggtoppen.se

 

 

Allmänt

 

Personligt bloggar