Katastrof i blomlådan


Som ni kanske ser så är det lite katastroftillstånd i vår blomlåda just nu. Såg så fint ut när jag planterade, men tror jag stoppade lite för mycket i en och samma låda. När jag planterade fannst det två plantor av de där rosa blommorna. Nu har de tagit över hela lådan och de små rosa och lila blommorna tittar fram lite här och där. Lådan svämmar över av växtlighet helt enkelt, hälften hade räckt.

Men man lär sig hela tiden, nästa år kanske jag lyckas med lite förbättringar. Här kan man se lite balkongbilder från förra året, inte helt lyckat då heller kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

 

Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

 


follow me on Twitter

 


According to Jennie
Att vara Charlie Schulmans pappa
Amys blogg
Bloggkommentatorerna
By Jo with love
Camillas lockar
Dialoggen.se
Finnjonna
Fotbollsfrun
Fraidi
Hedgehog in a storm
Husmorsorna
Karolina Lassbo
Kylskåpsmorsorna
Linda K
Lindas [B]loggbok
Linda Skugge
Populärkulturjunkien
Prinsessans dagbok
Saker som händer
Salt & Peppar
Sporty Spice
Stenkastet
Studentliv
Telepatetisk
Vimmelmamman

 

 

Bloggparaden

 

Blogg listad på Bloggtoppen.se

 

 

Allmänt

 

Personligt bloggar